sâmbătă, noiembrie 10, 2007

ups!

In timpul unei sesiuni de butonare a telecomenzii, in cautarea unui program decent de vazut sambata la tv, am prins o secventa geniala dintr-un film(habar nu am ce film ca apoi nu m-am mai uitat:P). In ce consta secventa: un tip, se intinde pe o canapea cu gandul sa doarma(presupun) si nu stiu cum se intampla de gaseste sub o perna o pereche de bikini. Pfoai, se enerveaza tipu' groaznic si se duce glont la iubita/sotia lui (nu era evident) si o bruscheaza bine si incepe sa-i reproseze: l-ai adus in casa mea si te-ai culcat cu el in patul meu!!! bla, bla,bla etc. In momentul ala tipa se uita la bikinii respectivi si spune: " Nu sunt ai mei!" Ups...Big mistake ! =)) Tipul s-a facut verde-albastru la fata si nu mai stia pe unde sa scoata camasa deja ii reveneau in minte momentele cand el se "distrase" cu posesoarea bikinilor "in casa lui , in patul lui":)) apoi am schimbat canalul, orice ar fi urmat dupa asta nu ar mai fi prezentat niciun interes.

Niciun comentariu: