luni, noiembrie 12, 2007

nu.azi nu ma simt bine.

Nu.Azi nu ma simt bine. Sunt trista, dezamagita si fara speranta ca va fi (mai) bine. Daca vezi ca privesc in gol si se citeste pe fata mea ca sunt suparata, de ce vii sa intrebi "esti suparata?"? Normal ca sunt. Iti multumesc ca iti faci griji pentru mine, dar nu am nevoie de consolare. Realizeaza si tu ca orice ai spune in momentul ala nu va schimba lucrurile. Nu poti face nimic. Si nici nu vei face. Tot ce poti face este sa stai departe si, daca chiar iti pasa, sa speri ca totul se va remedia.Daca vezi ca privesc in gol si se citeste pe fata mea ca sunt suparata, evita-ma, nu-mi spune "lasa ca o sa fie bine". Nu ai de unde sa stii ca va fi(mai)bine, nu esti atotputernic(a) sa faci lucrurile sa fie altfel de cum sunt.Vreau sa plang, vreau sa ma descarc, sa imi reculeg fortele si sa ma conving eu ca pot face ceva ca sa fie bine. Nu ma consola, nu-mi spune ca va fi bine, nu ai de unde sti asta.

2 comentarii:

Comatu' batran spunea...

Se spune ca speranta moare ultima.O sa-ti dau o veste trista:a murit week-end-ul trecut,saptamina asta ii face parastas de 6 zile.
Ai avut cumva un moment de bucurie?
Vine viata si harst! iti da o palma dupa ceafa."Cum iti permiti sa te bucuri?Ce mare smecherie si cu fericirea asta?".Si mai urmeaza un harst! ca sa te inveti minte ca sa nu mai faci,sa treci in plutonul celor cu ochii ce privesc in gol,in ochii acelora in care s-a stins si ultima luminita de speranta.
Nu,nu va fi mai bine,dimpotriva.
Ghemuieste-te intr-un colt al patului,pune-ti patura pe cap si aduna-ti fortele ca sa-ti faci curaj sa iesi din nou la lumina,sa incasezi in continuare palme de la viata.

Maria spunea...

draga dervish,daca nu stii nu vorbi!! nu ai cum sa intelegi daca nu simti!!