joi, noiembrie 08, 2007

NU e sfarsitul lumii!!!

Nu stiu ce se intampla, dar cred ca multi au luat-o razna...peste tot aud de unu' sau una' care nu mai stie ce sa faca cu viata lui/ei ca s-a despartit de nu stiu cine...(?!?)Fratilor treziti-va!! NU e o tragedie! Pot sa inteleg (pana la un anumit punct) ca iti pare rau, ca ai vrea totusi sa ai in continuare o relatie cu respectiva perosna, dar daca nu se mai poate nu dispera! Get real, it's not a big deal! Nu s-au terminat baietii sau fetele de pe planeta si tu ai ramas fara! Cand aud lucruri de genul" vai, ce ma fac? nu pot trai fara el" sau "cum sa ma gandesc eu ca am examen, program la munca, programare la doctor (sau mai situ eu ce treaba "neimportanta")cand eu ma gandesc numai la ea", simt ca o iau razna si imi vine sa tip:"NU e o tragedie, lumea nu se sfarseste maine pentru ca nu mai esti tu cu...!! Ai lucruri mult mai importante la care sa te gandesti decat la tampenii de genul "viata mea n-are sens fara tine"!Lasati bocitul si reveniti-va !! Nu ti-ai ratat scopul in viata pentru ca ti-ai pierdut "marea dragoste"! NU exista dragoste eterna, va aparea mereu cineva de care sa te indragostesti pana cand vei gasi pe cineva cu care sa poti convietui dupa ce trece "pasiunea"! Daca te-ai despartit de cineva inseamna ca nu era "the one"si daca nu era, de ce sa plangi?? Come on...take it easy, life will go on...

2 comentarii:

Anonim spunea...

wow...de ce vorbesti despre lucruri necunoscute ?!?!
incearca intai o relatie macar de un an (dar tu sigur nici de 6 luni n-ai trecut),apoi vino sa ne vorbesti despre viziunea ta asupra lumii cand te desparti de cel/cea pe care il/o iubesti.
you should take it easy ! sau maine ne vorbesti si despre cum sa ne crestem mai bine copiii ? :P

notabeliever spunea...

cine vorbeste despre lucruri necunoscute?? eu nu mi-am spus decat o parere. nu am zis ca nu e greu, ca nu doare o astfel de despartire. am spus doar ca nu e un capat de lume, ca trebuie sa treci peste asta, nu poti trai tot restul vietii plangand si regretand ca s-a terminat. si nu spun numai eu asta, "i will survive", remember?:P si nu...stai linistit(a) nu am de gand sa vorbesc despere cum se creste un copil.