miercuri, noiembrie 07, 2007

ce pot sa spun despre mine

E destul de greu de raspuns la o intrebare de genul "ce poti sa spui despre tine?"...ar trebui sa avem pregatit un raspuns care sa contina tot ceea ce am vrea sa stie ceilalti si care sa nu lase loc de dubii sau interpretari gresite...ei bine, nu am un raspuns adecvat, asa ca va spun pe scurt:

Imi place:
imi place sa ascult muzica cu castile pe urechi si cu ochii inchisi, imi place sa ma plimb prin ploaie, imi plac zilele de toamna petrecute in parc printre copaci "ruginiti",imi place sa stau iarna la geam sa ma uit cu ninge, imi place marea in timpul noptii, imi plac cartile cu personaje cu carcter puternic, imi plac cartile cu final realist, imi place sa aflu lucruri noi, imi plac miturile, misterele, povestile si desenele animate,imi place filosofia,imi plac lalelele, imi plac ciocolata amara, cafeaua tare si ceaiul verde, imi plac pantofii cu toc,imi place sa stau de vorba ore in sir despre absolut nimic, imi place sa visez la propria mea lume, imi plac oamenii ambitiosi, oamenii altruisti, oamenii puternici.

Nu-mi place:
nu-mi place sa pierd timpul, nu-mi place sa ma simt in plus, inutila sau proasta, nu-mi place sa ascult muzica proasta, nu-mi plac zilele de vara mult prea calduroase, nu-mi plac cartile cu final de telenovela, nu-mi plac trandafirii, nu-mi plac prajiturile insiropate-prea dulci!- nu-mi place matematica, nu-mi plac oamenii egoisti, oamenii fara scrupule si oamenii delasatori care asteapta totul pe tava.

...sigur au ramas lucruri interpretabile...nu-i nimic...explic din mers....

3 comentarii:

Simonette spunea...

Oare chiar iti place toamna, sa te plimbi prin ploaie?Mi se pare ciudat...De ce ti ar placea asa ceva?Si de ce nu vad pe nimeni plimbandu se prin ploaie?Mie imi place vara si soarele...

notabeliever spunea...

Daca nu mi-ar fi placut, nu as fi spus asa ceva. Nu inteleg de ce ti se pare ciudat, e o chestie ce tine de gusturi. Mie nu imi place vara pentru ca e prea cald,nu imi place senzatia aia de toropeala, parca nimeni nu mai are chef de viata, toata lumea a vrea doar un pic de...racoare.De asta imi place toamna si din alte motive pe care chiar nu ma simt datoare sa le mentionez, din moment ce tu te indoiesti de ceea ce am scris eu aici. Postul respectiv nu s-a vrut a fi o imagine a mea care sa impresioneze lumea. Si,da,exista oameni care se plimba prin ploaie.

Anonim spunea...

Sigur ca iti place toamna..se potriveste cu personalitatea melancolica...si nimic nu e mai bun decat sa te plimbi in parc cu o prietena buna sa mananci vata de zahar si sa vorbiti de nemurirea sufletului.Cele mai bune conversatii sunt cele care nu se termina niciodata...Scrie in continuare:*