joi, noiembrie 08, 2007

te iubesc atat de mult incat te las pe tine sa mori primul

Am citit acum cateva zile un articol in care mai multi autori isi exprimau parerea despre dragoste. Bun articol, reusit, insa unul dintre autori a reusit sa ma uimeasca. El spunea asa: "cea mai profunda declaratie de dragoste: te iubesc atat de mult incat te las pe tine sa mori primul"...recunosc, initial nu am prins ideea, nu mi-am dat seama la ce se referea tipul asta...apoi am realizat ca are dreptate. Intodeauna, cine ramane in urma, cine traieste dupa ce celalalt moare, sufera, sufera cumplit. E nevoie de o iubire imensa pentru a avea puterea sa spui aceste cuvinte, sa si crezi cu tarie ceea ce spui si, mai ales, sa supravietuiesti in cazul in care ele se adeveresc. Intradevar, cea mai profunda declaratie de dragoste...te iubesc atat de mult incat te las pe tine sa mori primul...

4 comentarii:

marian boba spunea...

asta daca esti sigura ca el/ea ar muri primul. ca viata lui/ei fara tine si-ar pierde sensul.

notabeliever spunea...

ne este neaparat vorba de a fi sigur ca celalalt ar muri primul..este vorba de faptul ca ai prefera sa fie asa stiind ca astfel l-ai scuti de o suferinta provocata de o eventuala disparitie a ta...ai prefera sa suferi tu decat sa sufere el/ea...

Comatu' batran spunea...

Asta daca esti convins/convinsa ca ar suferi dupa disparitia ta.
Eu as da bairam!Yhaaaa,am scapat de babataie!!!
Si NU,NU e vorba de dragoste.E vorba de cea mai curata si indelungata prietenie.Dupa despartirea de un prieten suferi enorm.Dupa o despartire din dragoste te imbeti si peste o saptamana iti trece.

notabeliever spunea...

daca dupa o betie si o bucatica de timp ti-a trecut, inseamna ca nu a fost vorba despre dragoste... stii cum e sa iubesti o persoana atat de mult incat numai gandul ca ar putea disparea definitiv de langa tine sa te faca sa plangi? sa te sperie? aia e dragostea...in rest e numai atractie si asta da, trece atat de repede cum spui tu.