marți, decembrie 04, 2007

dormi...

-imi este atat de somn...
-atunci dormi.
-nu, nu vreau sa dorm!
-de ce?
-daca dorm, pot pierde...
-ce poti pierde?
-totul...
-totul?
-da. totul...
-si nu vrei asta?
-nu.
-vrei sa ai totul?
-da.
-chiar totul?
-da, chiar totul sau...asa cred, cred ca vreau totul...
-crezi?
-da, cred.
-de ce crezi?
-pentru ca nu stiu daca se poate sa ai totul.
-ce vrei sa spui?
-vreau sa spun ca am invatat ca pentru a avea ceva, trebuie sa renunti la altceva, in felul asta, teoretic, nu poti avea totul..
- asa e. trebuie sa faci mereu compromisuri.
-da, compromisuri.
-deci, vrei sa faci compromisuri? poti? merita "totul"?
-nu stiu daca merita...
-si atunci?
-mi-e somn, mi-e atat de somn...
-atunci dormi.
-si daca pierd totul?
-nu poti pierde totul. atunci cand te vei trezi, vei vedea lucrurile altfel. oamenii, lucrurile se vor schimba, chiar si tu te vei schimba.
-dar se pot schimba in rau.
-asa e. schimbarea poate fi in rau.
-atunci ce fac?
-tu alegi. vrei sa stii cum va fi daca lucrurile se vor schimba sau sa traiesti cu intrebarea cum ar fi fost daca?
-nu stiu...
-nu as vrea sa pierd nimic.
-nu vrei sa risti?
-ba da, vreau, vreau sa...
-sa ce?
-vreau sa dorm. imi este atat de somn...
-atunci dormi dargostea mea, dormi...

12 comentarii:

Anonim spunea...

What about that??ce vrea sa zica? daca e o discutie intre indragostiti..e cam sec, iar daca se vrea a fi un discurs profund, mie imi pare o filosofie ieftina scrisa cu un stil demn de o pustoiaca de liceu. avand in vedere ca esti studenta la jurnalism,asteptam ceva mai mult:si inspiratie, si condei;)

notabeliever spunea...

1 nu e o discutie intre indragostiti
2 nu "se vrea a fi" nici un discurs profund
3 intrebarea ta de inceput demostreaza ca nu ai inteles nimic din postul asta, deci nu se merita sa iti explic si nici nu as face-o. te poti scuti singur(a) de stilul meu de pustoaica de liceu prin necitirea blogului.
4 avand in vedere ca stii la ce facultate sunt studenta,inseamna ca ma si cunosti personal. din cauza asta ai fi putut avea bunul simt de a-ti lasa numele sau sa imi spui in fata ce te deranjeaza..ah..dar am uitat tu nu faci asta, pe tine nu te deranjeaza nimic...

Anonim spunea...

Mi se pare ca acest comentariu este unul cam rautacios si nu-si are locul aici.Fiecare scrie ce vrea si sunt foarte curioasa ce o duce tartacuta pe acea persoana care scrie asa ceva...mai bine fiecare isi tine comentariile pt sine.Cu atat mai mult cu cat nici nu se semneaza..Si-am incalecat pe-o sea si am spus parerea mea:P Mara

Anonim spunea...

eram sigur ca esti studenta la jurnalism. Oricum, ar fi bine sa accepti si parerile contra, e ceva normal,atunci cand te expui.sau poate am avut dreptate in ceea ce am zis.Esti inca o pustoaica de liceu,care crede k poate fi pe placul tuturor si care, nu accepta criticile constructive.In locul tau as spune multumesc pt comentariu.si uite ca imi las si numele.see ya!!!

notabeliever spunea...

@kristi
accept orice critica ba chiar intr-un fel imi convine sa fiu criticata atat timp cat cel care ma critica imi si da ocazia sa ma explic. astfel, nu am pretentia sa ma placa sau sa ma accepte, dar cel putin ma poate intelege.
crede-ma ca stiu foarte bine ca nu pot sa fiu placuta de toata lumea, stiu asta cu varf si indesat si nici nu am vrut vreodata sa fiu placuta de toata lumea.
multumesc mult pentru comentariu. imi pare rau ca ai inteles ca m-a deranjat. greseala mea a fost ca am banuit ca acel comentariu este lasat de o alta persoana care obisnuieste sa-si spuna parerile "pe la spate" ceea ce pe mine ma enerveaza ingrozitor.chiar prefer sa mi se spuna in fata totul, imi cer scuze pentru neintelegere.
daca vrei sa stii ceea ce eu am scris in post-ul asta am sa explic, dar da-mi de stire:P

Anonim spunea...

interesant,ce zici tu aici.sa inteleg ca esti o persona controversata,din moment ce banuiesti diferite persoane ca ar fi in stare sa iti saboteze blogul:)kiar si asa, astept sa imi explici despre ce e vb in acest post..poate asa,devin mai putin critic.In ceea ce priveste parerile expuse pe la spate,eu cred k toti suntem adeptii acestui tip de "exprimare".kiar si tu,pariez,k faci uneori asta,desi spui ca te deranjeaza.e in natura umana.Doar ca unii recunosc asta...altii nu.

notabeliever spunea...

nu banuiesc anumite persoane banuiam una singura:P
da, ai dreptate cand spui ca toti suntem adeptii acestui tip de "exprimare"...dar una e cand comentezi o chestie de genul ca nu-ti place bluza,tunsoarea sau parfumul e o chestie de gust si chiar nu are importanta, dar daca este vorba despre asa ceva mi se pare de bun simt sa ii spui omului in fata ceea ce ai de spus. poate ai inteles gresit si judeci omul fara motiv:P
daca vrei sa stii ceva da-mi un add : anna_maria_rdg87 si iti explic ceea ce am vrut sa spun

Anonim spunea...

so,am aflat ca esti studenta la jurnalism... tare trist mai scrii.serios acum, asa sec si fara stil e intolerabil pt cineva cu pretentii de viitor jurnalist.simplut,fara miez,nu lasa nici o impresia pregnanta,nu iti rascoleste sufletul...
expunerea gandurilor inseamna asumarea criticilor.pana la expunere insa,nu poti sa folosesti expresii de genul "nu se merita" (?!) ;)credeam ca la facultatea aia va invata cum sta treaba cu pasivizarile ;)

notabeliever spunea...

eu nu folosesc blogul pentru a-mi exersa talentele de viitor jurnalist. blogul asta(poate va suna ciudat)e o modalitate a mea de a nu o lua razna. e un mod de a-mi exprima sentimentele si atat. nu vreau sa sochez sau sa ii fac pe altii sa fie de acord cu mine.
daca citeai mai atent comentariile anterioare stiai si care este parerea mea despre critici;)
cat despre facultate, mai bine nu deschidem subiectul...
p.s. data viitoare lasa-ti si numele, te rog frumos. e cam incomod sa ii raspund cuiva care se semneaza cu "anonim" parca as vorbi cu ochii inchisi:P

Anonim spunea...

ufff, chiar mi-am lasa numele ,dar ma "omoara" toate etapele care se cer,asa ca prefer sa skip that part.
bineinteles,banuiesc ca te referi la un nickname,pt ca nici chiar tu nu ai lasat numele tau,am citit atent ca sa descopar ca esti o domnisoara.si in acest caz nu poti ridica pretentia iesirii din anonimat :P
nu am inteles exact de ce nu vrei sa vb despre facultate.intuiesc gresit cumva nemultumiri fata de sistem ?

think again (asta ar fi nick-ul meu)

notabeliever spunea...

este suficient si un nick name multumesc frumos:P
intuiesti foarte bine: maaari nemultumiri fata de sistem, dar aspectul asta nu trebuie discutat aici.
daca tot mergem pe intuitie, pot sa intuiesc si eu ca mi-ai mai lasat un comentariu la articolul "nu e sfarsitul lumii"? am dreptate?;)
p.s. eu mi-am lasat si id-ul de messenger intr-unul dintre comentariile de la acest articol asa ca poti sti care e numele meu pentru ca nick-ul exprima mai mult o stare decat un nume:P

Simonette spunea...

asta ar fi genul de conversatie eu cu mine. Si pt tine tot asa a vrut sa fie?